TR
x

Hakkımızda

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Müşteri memnuniyeti, müşterinin satın almadan önceki beklentileri ile satın almadan sonraki performansı arasındaki farka gösterdiği tepkidir. İyi işletmeler ''müşteri her zaman haklıdır'' prensibini uygulamaya çalışır, müşteriyi elde tutabilmek ve sadık müşteriler kazanabilmek için öncelikle müşteri memnuniyetini sağlamak gerektiğini herkes bilir. Türkiye müşteri memnuniyeti kavramıyla doksanlı yıllarda tanıştı ama rekabetin gitgide artmasıyla son yıllarda önem kazandı. Artık firmalar yeni bir müşteri edinmenin, eski müşteriyi elde tutmaktan daha pahalı olduğunu biliyor. Bundan dolayı da müşteri hizmetleri gibi bir çok meslek dalının önemi gitgide artıyor.

BRN Yapı & Mühendislik, sürekli değişim anlayışı içerisinde, kaliteden ödün vermeden en son teknolojik aletler ve insan kaynaklarını en etkin şekilde kullanarak, kaliteli malzeme ve kaliteli işçilik garantisi, daha dayanıklı, pratik ve estetik çözümler sunacak projeler, kaliteden ödün vermeden, çevre ve insan sağlığına uygun ekolojik ürünler ile hizmet sunarak ve bu amaca uygun çözüm ortakları ile çalışarak, en uygun zamanda en uygun fiyatla hizmet sunar.